Välkommen till Littlefish Support. Telefonsupport är ett enkelt och tryggt verktyg för alla typer av användare. Lyft på luren och få svar på dina frågor. Detta får ni med Littlefish Support:

  • Tillgång till certifierad supportpersonal mellan kl. 08.00 och kl. 17.00, med lunchstängt mellan kl.12.00 och 13.00.
    (Dag före röd dag stänger supporten kl.13.00. Dessa dagar har vi inte stängt för lunch.)
  • Att Littlefish inom en timme efter felanmälan påbörjar bearbetning av ärendet.
  • Identifikation av lösning samt avhjälpning av felet där så är möjligt. Fel som avser felaktigheter med programvaran och dess funktioner avhjälps av Littlefish i enlighet med SAP:s rekommendationer och rutiner.
  • Littlefish tillhandahåller VPN-klient, samt fjärrstyrningsprogram och tillgång till SAP Remote Support plattform.

Om du har ett supportärende når du oss antingen på support@littlefish.se eller via telefon 0771-54 55 56.
Tveka aldrig att ringa, vi är här för att hjälpa er.